Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19039
Title: Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами
Authors: Сорокіна Г. В.
Keywords: реклама
рекламна комунікація
соціальний вплив
соціально-комунікативний простір реклами
Issue Date: 2017
Citation: Сорокіна Г. В. Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами / Г. В. Сорокіна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. - 2017. - № 10 (240). - С. 103-105.
Abstract: Стаття присвячена аналізу комунікативного простору реклами та основним механізмам соціального впливу, що активно використовуються в сучасній рекламній діяльності. Автором пропонується в якості головних механізмів соціального впливу розглядати стереотипи, соціальні міфи та створення іміджу.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/19039
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Текст_Сорокіна Г. В..pdf201,08 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.