Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19039
Назва: Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами
Автори: Сорокіна Г. В.
Теми: реклама
рекламна комунікація
соціальний вплив
соціально-комунікативний простір реклами
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Сорокіна Г. В. Механізми соціального впливу в комунікативному просторі сучасної реклами / Г. В. Сорокіна // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля. - 2017. - № 10 (240). - С. 103-105.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу комунікативного простору реклами та основним механізмам соціального впливу, що активно використовуються в сучасній рекламній діяльності. Автором пропонується в якості головних механізмів соціального впливу розглядати стереотипи, соціальні міфи та створення іміджу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/19039
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст_Сорокіна Г. В..pdf201,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.