Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19302
Title: Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесі
Other Titles: Маркетинговые инновационные практики в международном бизнесе
Marketing innovative practices in international business
Authors: Козуб В. О.
Бондаренко Л. М.
Козуб В. А.
Бондаренко Л. Н.
Kozub V. O.
Bondarenko L. M.
Keywords: інновації
інноваційні товари
споживачі
бізнес-ідеї
инновации
инновационные товары
потребители
бренды
бизнеса-идеи
innovations
innovative products
consumers
brands
business ideas
Issue Date: 2017
Citation: Козуб В. О. Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесі / В. О. Козуб, Л. М. Бондаренко // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 45-46.
Abstract: З’ясовано головні особливості інноваційних то¬варів на думку фахівці в галузі маркетингу економічно розвинених країн. Наведено чинники отримання максимального прибутку від інновацій, а саме близькість до ринку; сприятливе ставлення споживачів; ефективні канали збуту. Виділено основні споживчі тенденції, які основані на змінах у поведінці споживачів і направляють компанії до введення інновацій та нових бізнес-ідей «разом з клієнтами». Выяснены главные особенности инновационных товаров по мнению специалистов в области маркетинга экономически развитых стран. Приведены факторы, способствующие получению максимальной прибыли от инноваций, а именно близость к рынку; благоприятное отношение потребителей; эффективные каналы сбыта. Выделены основные потребительские тенденции, основанные на изменениях в поведении потребителей и направляющие бренды к введению инноваций и новых бизнес-идей «вместе с клиентами». The main features of innovative products are explained in the opinion of specialists in the field of marketing of economically developed countries. Measures are taken to maximize profit from innovation, namely proximity to the market; favorable attitude of consumers; effective sales channels. The main consumer trends are highlighted, which are based on changes in the behavior of consumers and insist brands on innovations and new business ideas "together with clients".
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19302
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Козуб_Бондаренко_ХДУХТ_Марк._інов._3.10.2017.pdf314,19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.