Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19302
Назва: Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесі
Інші назви: Маркетинговые инновационные практики в международном бизнесе
Marketing innovative practices in international business
Автори: Козуб В. О.
Бондаренко Л. М.
Козуб В. А.
Бондаренко Л. Н.
Kozub V. O.
Bondarenko L. M.
Теми: інновації
інноваційні товари
споживачі
бізнес-ідеї
инновации
инновационные товары
потребители
бренды
бизнеса-идеи
innovations
innovative products
consumers
brands
business ideas
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Козуб В. О. Маркетингові інноваційні практики в міжнародному бізнесі / В. О. Козуб, Л. М. Бондаренко // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: Міжнар. наук.-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 45-46.
Короткий огляд (реферат): З’ясовано головні особливості інноваційних то¬варів на думку фахівці в галузі маркетингу економічно розвинених країн. Наведено чинники отримання максимального прибутку від інновацій, а саме близькість до ринку; сприятливе ставлення споживачів; ефективні канали збуту. Виділено основні споживчі тенденції, які основані на змінах у поведінці споживачів і направляють компанії до введення інновацій та нових бізнес-ідей «разом з клієнтами». Выяснены главные особенности инновационных товаров по мнению специалистов в области маркетинга экономически развитых стран. Приведены факторы, способствующие получению максимальной прибыли от инноваций, а именно близость к рынку; благоприятное отношение потребителей; эффективные каналы сбыта. Выделены основные потребительские тенденции, основанные на изменениях в поведении потребителей и направляющие бренды к введению инноваций и новых бизнес-идей «вместе с клиентами». The main features of innovative products are explained in the opinion of specialists in the field of marketing of economically developed countries. Measures are taken to maximize profit from innovation, namely proximity to the market; favorable attitude of consumers; effective sales channels. The main consumer trends are highlighted, which are based on changes in the behavior of consumers and insist brands on innovations and new business ideas "together with clients".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19302
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Козуб_Бондаренко_ХДУХТ_Марк._інов._3.10.2017.pdf314,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.