Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Title: Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок
Authors: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Нахметов А. Н.
Keywords: стратегія компанії
стратегічний маркетинг
стратегія маркетингу
стратегії міжнародного маркетингу
формування стратегії міжнародного маркетингу
зовнішній ринок
Issue Date: 2018
Citation: Шталь Т. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок / Т. В. Шталь, В. О. Козуб, А. Н. Нахметов // Бізнес-Інформ. – 2018. – №1. - С. 345-351.
Abstract: Метою статті є обґрунтування теоретичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Докладно розглянуто зміст поняття «стратегія компанії» на основі вивчення робіт відомих зарубіжних та вітчизняних учених. Проаналізовано використання термінів «стратегічний маркетинг» та «стратегія маркетингу» у дослідженнях багатьох вітчизняних та зарубіжних економістів. Згруповано та охарактеризовано найбільш поширені стратегії маркетингу при виході компанії на зовнішні ринки. Відзначено дотримання на практиці різних маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки компаніями різних зарубіжних країн. На основі вивчення низки думок провідних українських вчених з міжнародного маркетингу надано визначення стратегії міжнародного маркетингу. Розроблено алгоритм формування міжнародної маркетингової стратегії компанії на зовнішньому ринку. Узагальнено етапи процесу формування стратегії міжнародного маркетингу при виході компанії на зовнішній ринок. Запропоновано напрямки оцінки міжнародної маркетингової діяльності компанії щодо ефективності розробки стратегій маркетингу на зовнішньому ринку.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_БИ.pdf517,52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.