Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Назва: Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок
Автори: Шталь Т. В.
Козуб В. О.
Нахметов А. Н.
Теми: стратегія компанії
стратегічний маркетинг
стратегія маркетингу
стратегії міжнародного маркетингу
формування стратегії міжнародного маркетингу
зовнішній ринок
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок / Т. В. Шталь, В. О. Козуб, А. Н. Нахметов // Бізнес-Інформ. – 2018. – №1. - С. 345-351.
Короткий огляд (реферат): Метою статті є обґрунтування теоретичних та практичних аспектів формування міжнародної маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішній ринок. Докладно розглянуто зміст поняття «стратегія компанії» на основі вивчення робіт відомих зарубіжних та вітчизняних учених. Проаналізовано використання термінів «стратегічний маркетинг» та «стратегія маркетингу» у дослідженнях багатьох вітчизняних та зарубіжних економістів. Згруповано та охарактеризовано найбільш поширені стратегії маркетингу при виході компанії на зовнішні ринки. Відзначено дотримання на практиці різних маркетингових стратегій при виході на зовнішні ринки компаніями різних зарубіжних країн. На основі вивчення низки думок провідних українських вчених з міжнародного маркетингу надано визначення стратегії міжнародного маркетингу. Розроблено алгоритм формування міжнародної маркетингової стратегії компанії на зовнішньому ринку. Узагальнено етапи процесу формування стратегії міжнародного маркетингу при виході компанії на зовнішній ринок. Запропоновано напрямки оцінки міжнародної маркетингової діяльності компанії щодо ефективності розробки стратегій маркетингу на зовнішньому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19360
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_БИ.pdf517,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.