Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19379
Title: Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Authors: Птащенко О. В.
Keywords: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
міжнародні комунікації
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Issue Date: 2018
Citation: Птащенко О. В. Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Економіка і культура України в світових глобалізаційних процесах: позиціонування і реалії: IІІ міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 21–22 берез. 2018 р.: тези доп. – К.: Вид. центр КНУКіМ, 2018. – C. 300-303.
Abstract: Основними тенденціями розвитку міжнародних комунікацій є два, на перший погляд, протилежні напрями: глобалізація і персоналізація. Сутність глобалізації полягає у створенні всесвітньої мережі комунікації, тобто єдиної мережі, яка охоплює всі країни світу. Частиною глобальної мережі стає мобільний зв’язок, що забезпечує абонентові доступ до зв’язку в будь-якій точці земної кулі. Тому глобалізація і персоналізація не суперечать одна одній, а сприяють безперервному процесу удосконалення зв’язку, отриманню й обміну інформацією за технологічними і мережевими напрямами. Для сучасного ринку високотехнологічної продукції міжнародні комунікаційні стратегії стають вирішальними у глобальній конкурентній боротьбі, розвитку високих технологій та використанні інтегрованих маркетингових комунікацій на міжнародному ринку.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19379
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ptashchenko_tezy конф киев.pdf164,87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.