Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19379
Назва: Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Автори: Птащенко О. В.
Теми: високотехнологічний маркетинг
високотехнологічна продукція
міжнародні комунікації
маркетингові інструменти
маркетинг високих технологій
високотехнологічне підприємництво
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Міжнародні комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу / О. В. Птащенко // Економіка і культура України в світових глобалізаційних процесах: позиціонування і реалії: IІІ міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 21–22 берез. 2018 р.: тези доп. – К.: Вид. центр КНУКіМ, 2018. – C. 300-303.
Короткий огляд (реферат): Основними тенденціями розвитку міжнародних комунікацій є два, на перший погляд, протилежні напрями: глобалізація і персоналізація. Сутність глобалізації полягає у створенні всесвітньої мережі комунікації, тобто єдиної мережі, яка охоплює всі країни світу. Частиною глобальної мережі стає мобільний зв’язок, що забезпечує абонентові доступ до зв’язку в будь-якій точці земної кулі. Тому глобалізація і персоналізація не суперечать одна одній, а сприяють безперервному процесу удосконалення зв’язку, отриманню й обміну інформацією за технологічними і мережевими напрямами. Для сучасного ринку високотехнологічної продукції міжнародні комунікаційні стратегії стають вирішальними у глобальній конкурентній боротьбі, розвитку високих технологій та використанні інтегрованих маркетингових комунікацій на міжнародному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19379
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ptashchenko_tezy конф киев.pdf164,87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.