Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19393
Назва: Search engines advertising and marketing platforms in social communication
Автори: Kovalenko O. Y.
Cherkashina A. S .
Теми: advertising
marketing
search engines
search engine marketing
search traffic
Дата публікації: 2018
Видавництво: ВД «Гельветика»
Бібліографічний опис: Kovalenko O. Y. Search engines advertising and marketing platforms in social communication / O. Y. Kovalenko, A. S . Cherkashina // Молодий вчений. —ВД «Гельветика», 2018. — Вип. 4. – С. 443-447.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the analysis of the use of search engines for advertising and marketing. It is considered the definition of the term “search engine marketing” as well as its peculiarities. The article describes some differences of Google, Bing and Yahoo used for advertising and marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19393
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко О. Ю. статья.pdf257,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.