Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19430
Назва: | Приемы самоконтроля при формировании иноязычной коммуникативной компетенции студентов |
Інші назви: | Прийоми самоконтролю при формуванні іншомовної комунікативної компетенції студентів Methods of self-control when forming students' communicative competence in another language |
Автори: | Герасименко Э. Н. Герасименко Е. М. Gerasimenko E. M. |
Теми: | самоконтроль самооценка приемы самоконтроля тестирование саморедактирования языковой портфель анкетирование самооцінка прийоми самоконтролю тестування саморедагування мовний портфель анкетування self-control self-assessment self-control techniques testing self-editing language portfolio questionnaire |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Герасименко Э. Н. Приемы самоконтроля при формировании иноязычной коммуникативной компетенции студентов / Э. Н. Герасименко // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання мов у вишах: матер. Всеукр. наук.-практ. конф., 6 кв. 2018 р. – Х.: ФОП Бровин О. В., 2018. – С. 142-146. |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается вопрос о значении самоконтроля при формировании иноязычной коммуникативной компетенции студентов, определяются дидактико-методические особенности организации самоконтроля и самооценки в процессе обучения иностранному языку в высшей школе, анализируются приемы осуществления самоконтроля, раскрывается сущность наиболее распространенных приемов: тестирование, языковой портфель, саморедактирования, анкетирование и другие. У статті розглядається питання про значення самоконтролю при формуванні іншомовної комунікативної компетенції студентів, визначаються дидактико-методичні особливості організації самоконтролю та самооцінки у процесі навчання іноземної мови у вищій школі, аналізуються прийоми здійснення самоконтролю, розкривається сутність найбільш поширених прийомів: тестування, мовний портфель, саморедагування, анкетування та інші. The article discusses the importance of self-control in the formation of students' communicative competence in other languages, defines didactic-methodological features of the organization of self-monitoring and self-evaluation in the process of teaching a foreign language in higher education, analyzes the techniques for exercising self-control, reveals the essence of the most common methods: testing, language portfolio, self-revision, questioning and others. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19430 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (УФІ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ст. ХНАУ Gerasimenko.pdf | 213,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.