Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19470
Назва: | Новітні моделі освіти для сталого розвитку |
Автори: | Проноза П. В. Корват О. В. |
Теми: | модель освіти сталий розвиток компетентність відповідальне рішення випереджаюча освіта ноосферна освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Проноза П. В. Новітні моделі освіти для сталого розвитку / П. В. Проноза, О. В. Корват // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 трав.–1 черв. 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – С. 330-331. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто традиційні моделі освіти. Проаналізовано роль освіти у досягненні сталого розвитку суспільства. Обґрунтовано доцільність трансформації освіти із зміною фокусу навчання на формування компетентностей з прийняття відповідальних рішень, орієнтованих на майбутнє. Розкрито сутність випереджаючої та ноосферної моделей освіти. Запропоновано підхід до еволюційного розвитку сучасної освіти, що полягає у поступовому додаванні до неї компонентів новітніх моделей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19470 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МСіФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Проноза Корват-18.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.