Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19470
Назва: Новітні моделі освіти для сталого розвитку
Автори: Проноза П. В.
Корват О. В.
Теми: модель освіти
сталий розвиток
компетентність
відповідальне рішення
випереджаюча освіта
ноосферна освіта
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Проноза П. В. Новітні моделі освіти для сталого розвитку / П. В. Проноза, О. В. Корват // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця: матер. міжнар. наук.-практ. конф., 31 трав.–1 черв. 2018 р.: тези доп. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – С. 330-331.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто традиційні моделі освіти. Проаналізовано роль освіти у досягненні сталого розвитку суспільства. Обґрунтовано доцільність трансформації освіти із зміною фокусу навчання на формування компетентностей з прийняття відповідальних рішень, орієнтованих на майбутнє. Розкрито сутність випереджаючої та ноосферної моделей освіти. Запропоновано підхід до еволюційного розвитку сучасної освіти, що полягає у поступовому додаванні до неї компонентів новітніх моделей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19470
Розташовується у зібраннях:Статті (МСіФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проноза Корват-18.pdf1,69 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.