Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19596
Title: Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства
Authors: Кравець Т. В.
Keywords: маркетинг
товарна політика
підприємство
імідж підприємства
маркетинг-мікс
Issue Date: 2018
Citation: Кравець Т. В. Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства / Т. В. Кравець // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 233–237.
Abstract: У статті розглянуто особливості застосування товарної політики у процесі формування іміджу підприємства з застосуванням інструментів товарної політики в цілому.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19596
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравец_233.pdf639,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.