Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19596
Назва: Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства
Автори: Кравець Т. В.
Теми: маркетинг
товарна політика
підприємство
імідж підприємства
маркетинг-мікс
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Кравець Т. В. Товарна політика та її роль у формуванні іміджу підприємства / Т. В. Кравець // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 233–237.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості застосування товарної політики у процесі формування іміджу підприємства з застосуванням інструментів товарної політики в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19596
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравец_233.pdf639,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.