Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19609
Title: Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівня
Authors: Пріхно В. В.
Keywords: стратегія
конкурентоспроможність
якість
конкурентна перевага
підприємство
споживач
продукція
Issue Date: 2018
Citation: Пріхно В. В. Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівня / В. В. Пріхно // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 304–308.
Abstract: У статті розглянуто основні стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто підхід до стратегії покращення якості продукції підприємства, який розраховується на базі одиничних показників, що показує ступінь привабливості. Розглянуто формули економічного ефекту і ефективності, які дозволять розрахувати результат запропонованої стратегії до підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19609
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Прихно_304.pdf314,03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.