Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19609
Назва: Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівня
Автори: Пріхно В. В.
Теми: стратегія
конкурентоспроможність
якість
конкурентна перевага
підприємство
споживач
продукція
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Пріхно В. В. Конкурентоспроможність підприємства та обґрунтування стратегії підвищення її рівня / В. В. Пріхно // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 304–308.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто підхід до стратегії покращення якості продукції підприємства, який розраховується на базі одиничних показників, що показує ступінь привабливості. Розглянуто формули економічного ефекту і ефективності, які дозволять розрахувати результат запропонованої стратегії до підвищення конкурентоспроможності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19609
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прихно_304.pdf314,03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.