Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19859
Title: Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесі
Authors: Шталь Т. В.
Проскурніна Н. В.
Keywords: світова торгівля
digital-маркетинг
маркетингова стратегія просування продукції
Issue Date: 2018
Citation: Шталь Т. В. Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесі / Т. В. Шталь, Н. В. Проскурніна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу: зб. матер. всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 26 квітня 2018 р. – С. 126-128.
Abstract: Проаналізовано можливість використання цифрових каналів і інструментів просування товару, що дозволяє торговельним компаніям наростити свою присутність на нових ринках з меншими витратами в порівнянні з традиційними методами просування. Узагальнені цифрові канали, інструменти та технології, що впливають на ефективність маркетингової стратегії просування продукції торговельного підприємства на світовому ринку.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19859
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.