Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19859
Назва: Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесі
Автори: Шталь Т. В.
Проскурніна Н. В.
Теми: світова торгівля
digital-маркетинг
маркетингова стратегія просування продукції
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Шталь Т. В. Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесі / Т. В. Шталь, Н. В. Проскурніна // Сучасні перетворення міжнародного бізнесу: зб. матер. всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 26 квітня 2018 р. – С. 126-128.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано можливість використання цифрових каналів і інструментів просування товару, що дозволяє торговельним компаніям наростити свою присутність на нових ринках з меншими витратами в порівнянні з традиційними методами просування. Узагальнені цифрові канали, інструменти та технології, що впливають на ефективність маркетингової стратегії просування продукції торговельного підприємства на світовому ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19859
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.