Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет менеджменту і маркетингу
Кафедра менеджменту, логістики та інновацій
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)
Матеріали конференцій (МЛІ)
Методичні матеріали (МЛІ)
Монографії (МЛІ)
Навчальні видання (МЛІ)
Наукові видання (МЛІ)
Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (МЛІ)
Статті (МЛІ)
Статті студентів (МЛІ)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 20.
назад
1
2
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства
Геращенко І. М.
;
Крамаренко С. М.
2020
Підвищення ефективності логісичних процесів за рахунок вдосконалення комунікативної політики підприємства
Сігаєва Т. Є.
;
Остріков В. О.
2020
Маркетинговий менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
2020
Категоріальна характеристика змістовності управління маркетинговою діяльністю підприємства
Пасько М. І.
2021
Маркетинговий менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми "Менеджмент організацій і адміністрування" другого (магістерського) рівня
Пасько М. І.
2020
Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівня
Ларіна К. В.
2021
Узагальнення основних методів оцінки та аналізу цільової аудиторії як ключового фактору ефективності діяльності підприємства
Небилиця О. А.
;
Бондаренко К. С.
2022
Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі
Бондаренко К.
2022
Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівня
Небилиця О. А.
2022
Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Мартиненко М. В.
Просмотр
Автор
7
Небилиця О. А.
3
Пасько М. І.
1
Блудова Є. О.
1
Бондаренко К.
1
Бондаренко К. С.
1
Веретенникова А. Б.
1
Геращенко І. М.
1
Золотухіна А. О.
1
Каф’ян В. А.
1
Козлова І. М.
.
дальше >
Тема
6
споживач
6
товар
6
управління
5
комунікація
5
просування
5
ціна
4
задоволення
4
збут
3
маркетингова діяльність
3
менеджмент
.
дальше >
по дате выпуска
10
2022
5
2020
3
2023
2
2021