Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 11.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2017Основні аспекти розробки стратегії маркетингу сучасного підприємстваШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2012Актуальність застосування інформаційних технологій в управлінні соціально-економічними системамиСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2018Омніканалний маркетинг – бізнес-модель майбутньогоДемченко Г. В.; Демченко А. В.; Demchenko G. V.
2012Двовимірна класифікація показників ефективності маркетингуСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.
2014Сучасні особливості інтернет-брендингу в УкраїніНебилиця О. А.; Тімонін К. О.; Небылица Е. А.; Тимонин К. А.; Nebylitsia О. А.; Timonin K. O.
2019Prospects for innovations in marketing of economic educational services in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.; Gron O. V.; Us M.
2017Основні концепції маркетингової діяльностіРазінькова М. Ю.; Разинькова М. Ю.; Razinkova M. Y.
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.