Статті (МЛІ) : [657] Главная страница коллекции Просмотр статистики

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 81 по 100 из 657
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Класифікація управлінських рішень та фактори впливу на їх якістьКозлова І. М.; Гаврилюк А. І.
2022Мотиваційні пріоритети працівників у сучасних умовахКозлова І. М.; Ковнір Н. А.
2022Особливості формування конкурентної політики в УкраїніКозлова І. М.; Лобанова Н. М.
2022Кадровий потенціал: поняття, сутність, основні характеристикиКозлова І. М.; Давидов С. І.
2022Етапи формування маркетингової діяльності на підприємствіКозлова І. М.; Харитоненко В. І.
2022Корпоративна культура як ефективний інструмент управління персоналом в кризових умовахКозлова І. М.; Орло М. Ю.
2022Формування логістичного сервісу на підприємствіМельникова К. В.; Чугаєва А. В.
2022Теоретичні аспекти креативності в управлінській діяльностіТомах В. В.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Організація інвестиційної діяльності підприємства та її складовіВелика О. Ю.; Верещака А. О.
2022Особливості формування фінансових ресурсів промислових підприємствВелика О. Ю.
2022Складові мотиваційного механізму сучасного підприємстваПасько М. І.; Шаповалова Г. В.
2022Маркетинг взаємовідносин як концепція інноваційного розвитку підприємстваПасько М. І.; Соломка А. К.
2022Problems and prospects of the development of the transport and logistics system of Ukraine in the conditions of its european integrationKolodizieva T.; Jean Samuel Kodji
2022Formation of the financial strategy of the enterprise: theoretical aspectКozlova I.; Veretennykova H.
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2022Innovation strategy of the companysSigaieva T.; Gabrielyan A.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 81 по 100 из 657