Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20042
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.contributor.authorУс М. И.-
dc.contributor.authorUs M. I.-
dc.date.accessioned2018-11-26T09:30:02Z-
dc.date.available2018-11-26T09:30:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. М. І. Ус. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 13 с.uk
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20042-
dc.description.abstractВизначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the first (bachelor) level.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectзасоби маркетингових комунікаційuk
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectпіарuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectвиставкиuk
dc.subjectярмаркиuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectінтернет-маркетингuk
dc.subjectефектинівсть маркетингових заходівuk
dc.subjectкомунікативний впливuk
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectспонсоруванняuk
dc.subjectкоммуникацияuk
dc.subjectсредства маркетинговых коммуникацийuk
dc.subjectмаркетинговая коммуникативная политикаuk
dc.subjectстимулирование сбытаuk
dc.subjectпиарuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.subjectвыставкиuk
dc.subjectпрямой маркетингuk
dc.subjectинтернет-маркетингuk
dc.subjectефектинивсть маркетинговых мероприятийuk
dc.subjectкоммуникативное воздействиеuk
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectспонсорствоuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectmeans of marketing communicationsuk
dc.subjectmarketing communication policyuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectPRuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectexhibitionsuk
dc.subjectfairsuk
dc.subjectdirect marketinguk
dc.subjectinternet marketinguk
dc.subjecteffects of marketing activitiesuk
dc.subjectcommunicative impactuk
dc.subjectintegrated marketing communicationsuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectsponsorshipuk
dc.titleМаркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняuk
dc.title.alternativeМаркетинговые коммуникации: рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровняuk
dc.title.alternativeMarketing communications: a work program for students of the specialty 075 "Marketing" of the first (bachelor) leveluk
dc.typeOtheruk
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2018-РПНД-Ус М.І..pdf521,68 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.