Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20042
Назва: Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Інші назви: Маркетинговые коммуникации: рабочая программа для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня
Marketing communications: a work program for students of the specialty 075 "Marketing" of the first (bachelor) level
Автори: Ус М. І.
Ус М. И.
Us M. I.
Теми: комунікація
засоби маркетингових комунікацій
маркетингова комунікативна політика
реклама
стимулювання збуту
піар
цільова аудиторія
виставки
ярмарки
прямий маркетинг
інтернет-маркетинг
ефектинівсть маркетингових заходів
комунікативний вплив
інтегровані маркетингові комунікації
бренд
спонсорування
коммуникация
средства маркетинговых коммуникаций
маркетинговая коммуникативная политика
стимулирование сбыта
пиар
целевая аудитория
выставки
прямой маркетинг
интернет-маркетинг
ефектинивсть маркетинговых мероприятий
коммуникативное воздействие
интегрированные маркетинговые коммуникации
спонсорство
communication
means of marketing communications
marketing communication policy
advertising
sales promotion
PR
target audience
exhibitions
fairs
direct marketing
internet marketing
effects of marketing activities
communicative impact
integrated marketing communications
brand
sponsorship
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. М. І. Ус. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 13 с.
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов специальности 075 "Маркетинг" первого (бакалаврского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the first (bachelor) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20042
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-РПНД-Ус М.І..pdf521,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.