Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20082
Назва: Marketing : syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations"
Автори: Moskalenko N.
Теми: marketing
research
pricing policy
planning
distribution
Дата публікації: 2018
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Marketing Syllabus for Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations" [Electronic resource] / compil. by N. Moskalenko; Simon Kuznets Kharkiv national university of economics. - E-text data (607 КБ). - Kh. : S. Kuznets KhNUE, 2018. - 48 p. - The title screen.
Короткий огляд (реферат): The scope of knowledge to be mastered by students in accordance with the requirements of the educational and qualification characteristics has been defined. The content of the academic discipline, the sequence and organizational and methodological forms of study, the amount of time allocated for various types of the educational work, the means and forms of the current and final control are presented. For Bachelor's (first) degree students of speciality 292 "International Economic Relations".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20082
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018-Москаленко Н О.pdf685,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.