Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20108
Title: Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій
Other Titles: Особенности брендинга как инструмента стратегирования социально-экономического развития территорий
Peculiarities of branding as an instrument of strategizing the socio-economic development of territories
Authors: Лисиця Н. М.
Бєлікова Н. В.
Мартиненко М. В.
Лисица Н. М.
Беликова Н. В.
Мартыненко М. В.
Lysytsia N. M.
Bielikova N. V.
Martynenko M. V.
Keywords: брендинг
інструмент
стратегування
соціально-економічний розвиток
«ключова лексика»
територія
брендинг
инструмент
стратегирование
социально-экономическое развитие
«ключевая лексика»
территория
branding
instrument
strategizing
socio-economic development
«key vocabulary»
territory
Issue Date: 2018
Citation: Лисиця Н. М. Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій / Н. М. Лисиця, Н. В. Бєлікова, М. В. Мартиненко // Бізнес Інформ. – 2018. – №6. – C. 393–400.
Abstract: Особливості брендингу як інструменту стратегування соціально-економічного розвитку територій Стаття присвячена особливостям брендингу у стратегуванні соціально-економічного розвитку територій. Розкрито сутність та особливості використання основних елементів брендингу в смисловому полі стратегування соціально-економічного розвитку територій; здійснено аналіз використання елементів брендингу в стратегіях соціально-економічного розвитку міст і регіонів різних країн світу; запропоновано логічну схему адаптації брендингу до потреб стратегування соціально-економічного розвитку територій; проведено фокус-групові інтерв’ю з мешканцями м. Харкова; запропоновано потенційний контент («ключову лексику») для стратегування пріоритетів розвитку м. Харкова. До «ключової лексики», за результатами опитування мешканців м. Харкова, належать: активний спосіб життя, інноваційність; гордість, турбота, впевненість, цілеспрямованість, радість, спокій, яскравість, надія; розвиток, динамічність, професійна і особиста самореалізація; розвинена інфраструктура, історія і культура, пам’ятники архітектури, парки, широкі вулиці. Статья посвящена особенностям брендинга в стратегировании социально-экономического развития территорий. Раскрыта сущность и особенности использования основных элементов брендинга в смысловом поле стратегирования социально-экономического развития территорий; осуществлен анализ использования элементов брендинга в стратегиях социально-экономического развития городов и регионов разных стран мира; предложена логическая схема адаптации брендинга к потребностям стратегирования социально-экономического развития территорий; проведено фокус-групповое интервью с жителями г. Харькова; предложен потенциальный контент («ключевая лексика») для стратегирования приоритетов развития г. Харькова. К «ключевой лексике», по результатам опроса жителей г. Харькова, относятся: активный образ жизни, инновационность; гордость, забота, уверенность, целеустремленность, радость, спокойствие, яркость, надежда; развитие, динамичность, профессиональная и личная самореализация; развитая инфраструктура, история и культура, памятники архитектуры, парки, широкие улицы. The article is concerned with features of branding in strategizing of the socio-economic development of territories. The essence and features of using the basic elements of branding in the semantic field of strategizing the socio-economic development of territories are disclosed; an analysis of use of elements of branding in strategies of the socio-economic development of cities and regions of different world countries is carried out; a logical scheme of adaptation of branding to the needs of strategizing the socio-economic development of territories is proposed; a focus-group interview with the inhabitants of Kharkiv is conducted; the potential content («key vocabulary») for strategizing the development priorities of Kharkiv is suggested. The «key vocabulary», according to the results of the survey of residents of Kharkiv, include: active lifestyle, innovativeness; pride, care, confidence, purposefulness, joy, serenity, brightness, hope; development, dynamism, professional and personal self-realization; developed infrastructure, history and culture, architectural monuments, parks, wide streets.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20108
Appears in Collections:Статті (ЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.