Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20110
Назва: Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти України
Інші назви: Важные факторы повышения качества подготовки студентов, маркетинга образовательных услуг и имиджа учреждений высшего образования Украины
The Important Factors of Quality Improvement of Students’ Training, Marketing of Educational Services, and Image of Institutions of Higher Education of Ukraine
Автори: Орлов П. А.
Orlov P. A.
Теми: критерії
рейтинги УВО України
боротьба з корупцією
концепція соціальної відповідальності
якість економічної системи країни
державне регулювання економіки
критерии
рейтинги УВО Украины
борьба с коррупцией
концепция социальной ответственности предприятий
качество экономической системы страны
государственное регулирование экономики
criteria
countering against corruption
ratings of IHE of Ukraine
conception of social responsibility of enterprises
quality of economic system of the country
the State regulation of economy
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Орлов П. А. Важливі фактори підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу закладів вищої освіти України / П. А. Орлов // Бізнес Інформ. – 2018. – №6. – C. 122–127.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є порівняльний аналіз критеріїв опублікованих у 2017 р. трьох рейтингів установ вищої освіти (УВО) України та розвиток теоретико-методичних підходів до виявлення на макро-, мезо- і мікрорівнях важливих чинників підвищення якості підготовки студентів, маркетингу освітніх послуг та іміджу УВО. Обґрунтовано, що з корупцією необхідно боротися на макро-, мезорівнях і в кожному закладі вищої освіти. У роботі наведено аналіз Постанови Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 347, якою затверджено сприятливі для УВО зміни, але відсутній чіткий порядок їх реалізації. Обґрунтовано, що для масштабного підвищення якості підготовки студентів та маркетингу освітніх послуг необхідно суттєво підвищувати якість економічної системи країни та державного регулювання економіки. Вдосконалено авторську концепцію соціальної відповідальності підприємств усіх видів діяльності та форм власності (включаючи УВО), а також їх маркетингу. Целью данного исследования является сравнительный анализ критериев опубликованных в 2017 году трёх рейтингов учреждений высшего образования (УВО) Украины и развитие теоретико-методических подходов к выявлению на макро-, мезо- и микроуровнях важных факторов повышения качества подготовки студентов, маркетинга образовательных услуг и имиджа УВО. Обосновано, что с коррупцией необходимо бороться на макро- мезоуровнях и в каждом учреждении высшего образования. В работе приведен анализ Постановления Кабинета Министров Украины от 10 мая 2018 г. № 347, которым утверждены благоприятные для УВО изменения, но отсутствует четкий порядок их реализации. Обосновано, что для масштабного повышения качества подготовки студентов, маркетинга образовательных услуг необходимо существенно повышать качество экономической системы страны и государственного регулирования экономики. Усовершенствована авторская концепция социальной ответственности предприятий всех видов деятельности и форм собственности (включая УВО), а также их маркетинга. The research is aimed at a comparative analysis of the criteria published in 2017 in terms of three ratings of institutions of higher education (IHE) of Ukraine and developing of theoretic-methodical approaches to the detection at macro-, meso- and micro-levels of important factors of quality improvement of students’ training, marketing of educational services, and image of IHE. It is substantiated that corruption should be countered on macro- and meso-levels in every institution of higher education. The publication contains an analysis of the resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 347 of May 10, 2018, which approved the changes, favorable for IHE, but there is no clear order of their implementation. It is substantiated, that for the largescale improvement of quality of of students’ training together with marketing of educational services it is necessary to considerably increase quality of economic system of the country along with the State regulation of the economy. The author’s own conception of social responsibility of enterprises of all kinds of activity and forms of ownership (including IHE), as well as their marketing, has been improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20110
Розташовується у зібраннях:Статті (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья Орлов П.А. business-inform-2018-6_0-pages-122_127.pdf293,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.