Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2013
Title: БРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Authors: Негунов О. В.
Keywords: бренд
брендинг
брендингові інструменти
торгівельна марка
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Негунов О.В. Бренд та брендинг у сучасному маркетингу / О.В. Негунов // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 125 - 126
Abstract: Розглянуто основні аспекти розвитку сучасних інструментів брендингу та сучасний погляд на створення стійкого бренда підприємства на ринку. Проаналізовано категоріальний базис розглянутого питання та визначено основні його складові у сучасному їх трактуванні.
Рассмотрены основные аспекты развития современных инструментов брен-динга и современный взгляд на создание устойчивого бренда предприятия на рынке. Проанализирован категориальный базис рассматриваемого вопроса и определены основные его составляющие в современной их трактовке.
The basic aspects of contemporary branding instruments and modern view of creating a sustainable brand on the market are considered. Categorical basis of the issue is analysed and the core of its components in their modern interpretation is defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2013
Appears in Collections:№18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.