Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2013
Назва: БРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
Автори: Негунов О. В.
Теми: бренд
брендинг
брендингові інструменти
торгівельна марка
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Негунов О.В. Бренд та брендинг у сучасному маркетингу / О.В. Негунов // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 125 - 126
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні аспекти розвитку сучасних інструментів брендингу та сучасний погляд на створення стійкого бренда підприємства на ринку. Проаналізовано категоріальний базис розглянутого питання та визначено основні його складові у сучасному їх трактуванні.
Рассмотрены основные аспекты развития современных инструментов брен-динга и современный взгляд на создание устойчивого бренда предприятия на рынке. Проанализирован категориальный базис рассматриваемого вопроса и определены основные его составляющие в современной их трактовке.
The basic aspects of contemporary branding instruments and modern view of creating a sustainable brand on the market are considered. Categorical basis of the issue is analysed and the core of its components in their modern interpretation is defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2013
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Негунов О.В. БРЕНД ТА БРЕНДИНГ У СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ.pdf392,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.