Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2014
Назва: АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ БРЕНДА ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Жиліна А. О.
Теми: бренд
брендинг
брендингові інструменти
технології брендингу
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Жиліна А.О. Алгоритм створення бренда промислового підприємства / А.О. Жиліна // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 127 - 128
Короткий огляд (реферат): Розглянуто алгоритм створення бренда промислового підприємства. Доведено, що використання алгоритму дозволяє планувати всі необхідні ресурси, формувати календар¬ний план зі створення бренда та синхронізувати його з виробничим планом, контролювати кожен з етапів та в разі необхідності корегувати.
Рассмотрен алгоритм создания бренда промышленного предприятия. Доказано, что использование алгоритма позволяет планировать все необходимые ресурсы, формировать календарный план по созданию бренда и синхронизировать его с производственным планом, контролировать каждый из этапов и в случае необходимости корректировать.
The algoritm of creating an industrial enterprise brand is considered. It is proved that using the algorithm allows us to plan the necessary resources to build a schedule of creating a brand and to synchronize it with the production plan, to monitor each stage and, if necessary, to adjustit.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2014
Розташовується у зібраннях:№18



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.