Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2018
Title: ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ
Authors: Скрипник О. О.
Keywords: товар
товарна політика
інновації
маркетингова товарна політика
Issue Date: 2012
Publisher: ХНЕУ
Citation: Скрипник О.О.Інновації у маркетинговій товарній політиці / О.О. Скрипник // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 133 - 135
Abstract: Розглянуто систему інновацій у маркетинговій товарній політиці торгівельного підприємства та охарактеризовано її складові, а саме інновації в ресурсному, маркетинговому та управлінському блоках товарного потенціалу. Визначено основні складові сучасної маркетингової товарної політики підприємства за умови впровадження інновацій.
Рассмотрена система инноваций в маркетинговой товарной политике торгового предприятия и охарактеризованы ее составляющие, а именно инновации в ресурсном, маркетинговом и управленческом блоках товарного потенциала. Определены основные составляющие современной маркетинговой товарной политики предприятия при условии внедрения инноваций.
The system of innovation in trading company marketing strategy is considered and its components, namely innovation in resource, marketing and administrative units of commercial potential are characterized. The main components of modern marketing product strategy of the company subject to innovation are defined.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2018
Appears in Collections:№18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.