Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2018
Назва: ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ
Автори: Скрипник О. О.
Теми: товар
товарна політика
інновації
маркетингова товарна політика
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Скрипник О.О.Інновації у маркетинговій товарній політиці / О.О. Скрипник // Управління розвитком. - 2012. - №18. - С. 133 - 135
Короткий огляд (реферат): Розглянуто систему інновацій у маркетинговій товарній політиці торгівельного підприємства та охарактеризовано її складові, а саме інновації в ресурсному, маркетинговому та управлінському блоках товарного потенціалу. Визначено основні складові сучасної маркетингової товарної політики підприємства за умови впровадження інновацій.
Рассмотрена система инноваций в маркетинговой товарной политике торгового предприятия и охарактеризованы ее составляющие, а именно инновации в ресурсном, маркетинговом и управленческом блоках товарного потенциала. Определены основные составляющие современной маркетинговой товарной политики предприятия при условии внедрения инноваций.
The system of innovation in trading company marketing strategy is considered and its components, namely innovation in resource, marketing and administrative units of commercial potential are characterized. The main components of modern marketing product strategy of the company subject to innovation are defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2018
Розташовується у зібраннях:№18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скрипник О.О. ІННОВАЦІЇ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ПОЛІТИЦІ.pdf379,98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.