Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20487
Title: Міжнародний маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівня
Authors: Пархоменко Н. О.
Keywords: міжнародний маркетинг
товарна політика
цінова політика
міжнародне середовище бізнесу
Issue Date: 2018
Citation: Міжнародний маркетинг: робоча програма для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівня [Електронне видання] / уклад. Н. О. Пархоменко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 10 с.
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 “Міжнародні економічні відносини” першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20487
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018-РНДП-ММ-Пархоменко Н.О..pdf302,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.