Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Назва: Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві
Автори: Сорокіна Г. В.
Черкашина А. В.
Теми: соціальні мережі
просування в соціальних мережах
інтернет маркетинг
реклама
просування в мобільних месенджерах
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Сорокіна Г. В. Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві / Г. В. Сорокіна, А. В. Черкашина // Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 р.). – Вінниця, 2018. – c 316-321
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено виявленню ефективності реклами в соціальних мережах. Проаналізовано статистичну інформацію з метою виявлення рівня зацікавленості населення соціальними мережами. Розглянуто способи розміщення реклами в соціальних мережах. В результаті дослідження автор звертає увагу на новий напрямок SMM – рекламу в мобільних месенджерах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сорокіна Г. В., Черкашина А. В..pdf231,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.