Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСорокіна Г. В.-
dc.contributor.authorЧеркашина А. В.-
dc.date.accessioned2019-03-12T07:40:31Z-
dc.date.available2019-03-12T07:40:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСорокіна Г. В. Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві / Г. В. Сорокіна, А. В. Черкашина // Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 р.). – Вінниця, 2018. – c 316-321ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532-
dc.description.abstractСтаттю присвячено виявленню ефективності реклами в соціальних мережах. Проаналізовано статистичну інформацію з метою виявлення рівня зацікавленості населення соціальними мережами. Розглянуто способи розміщення реклами в соціальних мережах. В результаті дослідження автор звертає увагу на новий напрямок SMM – рекламу в мобільних месенджерах.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectпросування в соціальних мережахru_RU
dc.subjectінтернет маркетингru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectпросування в мобільних месенджерахru_RU
dc.titleСоціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сорокіна Г. В., Черкашина А. В..pdf231,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.