Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Title: Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві
Authors: Сорокіна Г. В.
Черкашина А. В.
Keywords: соціальні мережі
просування в соціальних мережах
інтернет маркетинг
реклама
просування в мобільних месенджерах
Issue Date: 2018
Citation: Сорокіна Г. В. Соціальні мережі як інструмент рекламної комунікації у сучасному суспільстві / Г. В. Сорокіна, А. В. Черкашина // Сучасний мас-медійний простір: реалії та перспективи розвитку : Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (25 жовтня 2018 р.). – Вінниця, 2018. – c 316-321
Abstract: Статтю присвячено виявленню ефективності реклами в соціальних мережах. Проаналізовано статистичну інформацію з метою виявлення рівня зацікавленості населення соціальними мережами. Розглянуто способи розміщення реклами в соціальних мережах. В результаті дослідження автор звертає увагу на новий напрямок SMM – рекламу в мобільних месенджерах.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20532
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сорокіна Г. В., Черкашина А. В..pdf231,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.