Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20537
Title: Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії
Authors: Чекштуріна В. М.
Keywords: візуальна комунікація
рекламна фотографія
візуальні концепти
наукові принципи
продукти на основі мила
Issue Date: 2018
Citation: Чекштуріна В. М. Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії / В. М. Чекштуріна // World Science.- № 1(29) Vol 6., - C. 28-30.
Abstract: Стаття присвячена концептам візуальної комунікації в рекламі. Використані методи дослідження до розробки концепцій візуальної реклами: системний, соціально-комунікативний, семіотичний, структурно-функціональний, соціокультурний підходи; аналіз, синтез і порівняння для вивчення теоретичних досягнень в області візуальних комунікацій і рекламних продуктів конкурентів; моделювання для проектування фотоустановок. У ході наукової та практичної роботи були виділені принципи розробки візуальних концептів реклами мильних продуктів: стислість, єдність семантичного поля, диференціація, мультикультуралізм, національна ідентичність, дизайнерська мінливість.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20537
Appears in Collections:Статті (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чекштуріна стаття 2018.pdf315,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.