Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20537
Назва: Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії
Автори: Чекштуріна В. М.
Теми: візуальна комунікація
рекламна фотографія
візуальні концепти
наукові принципи
продукти на основі мила
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Чекштуріна В. М. Соціально-комунікаційний підхід до візуальних концептів у рекламній фотографії / В. М. Чекштуріна // World Science.- № 1(29) Vol 6., - C. 28-30.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена концептам візуальної комунікації в рекламі. Використані методи дослідження до розробки концепцій візуальної реклами: системний, соціально-комунікативний, семіотичний, структурно-функціональний, соціокультурний підходи; аналіз, синтез і порівняння для вивчення теоретичних досягнень в області візуальних комунікацій і рекламних продуктів конкурентів; моделювання для проектування фотоустановок. У ході наукової та практичної роботи були виділені принципи розробки візуальних концептів реклами мильних продуктів: стислість, єдність семантичного поля, диференціація, мультикультуралізм, національна ідентичність, дизайнерська мінливість.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20537
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чекштуріна стаття 2018.pdf315,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.