Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorChekhratova O. A.-
dc.date.accessioned2019-03-13T10:32:39Z-
dc.date.available2019-03-13T10:32:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationChekhratova O. Learner autonomy and its levels in professional studies / O. Chekhratova // Механізми, стратегії, моделі та технології управління економічними системами за умов інтеграційних процесів: теорія, методологія, практика: матер. V ювілейної міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 жовтня 2018 р., м. Мукачево. – Хмельницький, 2018. – С. 260-261.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566-
dc.description.abstractDeveloping learner autonomy is one of the key elements of modern system of education, especially in professional studies. It is vital to understand the levels of learner autonomy in order to understand the students’ needs better and to organize the educational process better.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectlearner autonomyru_RU
dc.subjectlevel of learner autonomyru_RU
dc.subjectprofessional studiesru_RU
dc.titleLearner autonomy and its levels in professional studiesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чехратова. Тези_2.pdf95,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.