Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566
Назва: Learner autonomy and its levels in professional studies
Автори: Chekhratova O. A.
Теми: learner autonomy
level of learner autonomy
professional studies
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Chekhratova O. Learner autonomy and its levels in professional studies / O. Chekhratova // Механізми, стратегії, моделі та технології управління економічними системами за умов інтеграційних процесів: теорія, методологія, практика: матер. V ювілейної міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 жовтня 2018 р., м. Мукачево. – Хмельницький, 2018. – С. 260-261.
Короткий огляд (реферат): Developing learner autonomy is one of the key elements of modern system of education, especially in professional studies. It is vital to understand the levels of learner autonomy in order to understand the students’ needs better and to organize the educational process better.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чехратова. Тези_2.pdf95,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.