Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566
Title: Learner autonomy and its levels in professional studies
Authors: Chekhratova O. A.
Keywords: learner autonomy
level of learner autonomy
professional studies
Issue Date: 2018
Citation: Chekhratova O. Learner autonomy and its levels in professional studies / O. Chekhratova // Механізми, стратегії, моделі та технології управління економічними системами за умов інтеграційних процесів: теорія, методологія, практика: матер. V ювілейної міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 жовтня 2018 р., м. Мукачево. – Хмельницький, 2018. – С. 260-261.
Abstract: Developing learner autonomy is one of the key elements of modern system of education, especially in professional studies. It is vital to understand the levels of learner autonomy in order to understand the students’ needs better and to organize the educational process better.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20566
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Чехратова. Тези_2.pdf95,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.