Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20754
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПолякова Я. О.-
dc.contributor.authorПолякова Я. А.-
dc.contributor.authorPolyakova Y. O.-
dc.date.accessioned2019-03-27T12:45:57Z-
dc.date.available2019-03-27T12:45:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПолякова Я. О. Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності / Я. О. Полякова // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: міжнар. наук.-практ. конф., 3 жовтня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 76-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20754-
dc.description.abstractФормування інформаційної системи забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства є складним багаторівневим процесом, який доцільно розглядати на двох рівнях. Визначення стратегічних складових інформаційної системи на основі методів BM&NP та EDP дозволяє сформувати місію, бачення та базові цінності. Формалізація бізнес-процесів тактичного рівня на основі системи збалансованих показників дозволяє визначити результуючі та допоміжні показники за кожним елементом маркетинг-мікс підприємства. Формирование информационной системы обеспечения управленческих решений в международной маркетинговой деятельности предприятия является сложным многоуровневым процессом, который целесообразно рассматривать на двух уровнях. Определение стратегических составляющих информационной системы на основе методов BM&NP и EDP позволяет сформировать миссию, видение и базовые ценности. Формализация бизнес-процессов тактического уровня на основе системы сбалансированных показателей позволяет определить результирующие и вспомогательные показатели по каждому элементу маркетинг-микс предприятия. The formation of information system to provide management decisions in enterprise international marketing activities is a complex multi-level process that can be reasonably considered at two levels. Determining the strategic components of an information system based on methods BM & NP and EDP allows to form a mission, vision and basic values. The business processes formalization at tactical level on the basis of balanced scorecard allows determining resulting and auxiliary indicators for each element of enterprise marketing mix.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectінформаційна системаru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectуправлінське рішенняru_RU
dc.subjectинформационная системаru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectуправленческое решениеru_RU
dc.subjectinformation systemru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectmanagement decisionru_RU
dc.titleФормування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльностіru_RU
dc.title.alternativeФормирование информационных систем обеспечения управленческих решений в международной маркетинговой деятельностиru_RU
dc.title.alternativeFormation of information systems to ensure management decisions in international marketing activitiesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.