Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20754
Назва: Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності
Інші назви: Формирование информационных систем обеспечения управленческих решений в международной маркетинговой деятельности
Formation of information systems to ensure management decisions in international marketing activities
Автори: Полякова Я. О.
Полякова Я. А.
Polyakova Y. O.
Теми: інформаційна система
маркетингова стратегія
управлінське рішення
информационная система
маркетинговая стратегия
управленческое решение
information system
marketing strategy
management decision
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Полякова Я. О. Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності / Я. О. Полякова // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: міжнар. наук.-практ. конф., 3 жовтня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 76-78.
Короткий огляд (реферат): Формування інформаційної системи забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства є складним багаторівневим процесом, який доцільно розглядати на двох рівнях. Визначення стратегічних складових інформаційної системи на основі методів BM&NP та EDP дозволяє сформувати місію, бачення та базові цінності. Формалізація бізнес-процесів тактичного рівня на основі системи збалансованих показників дозволяє визначити результуючі та допоміжні показники за кожним елементом маркетинг-мікс підприємства. Формирование информационной системы обеспечения управленческих решений в международной маркетинговой деятельности предприятия является сложным многоуровневым процессом, который целесообразно рассматривать на двух уровнях. Определение стратегических составляющих информационной системы на основе методов BM&NP и EDP позволяет сформировать миссию, видение и базовые ценности. Формализация бизнес-процессов тактического уровня на основе системы сбалансированных показателей позволяет определить результирующие и вспомогательные показатели по каждому элементу маркетинг-микс предприятия. The formation of information system to provide management decisions in enterprise international marketing activities is a complex multi-level process that can be reasonably considered at two levels. Determining the strategic components of an information system based on methods BM & NP and EDP allows to form a mission, vision and basic values. The business processes formalization at tactical level on the basis of balanced scorecard allows determining resulting and auxiliary indicators for each element of enterprise marketing mix.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20754
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.