Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20754
Title: Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності
Other Titles: Формирование информационных систем обеспечения управленческих решений в международной маркетинговой деятельности
Formation of information systems to ensure management decisions in international marketing activities
Authors: Полякова Я. О.
Полякова Я. А.
Polyakova Y. O.
Keywords: інформаційна система
маркетингова стратегія
управлінське рішення
информационная система
маркетинговая стратегия
управленческое решение
information system
marketing strategy
management decision
Issue Date: 2017
Citation: Полякова Я. О. Формування інформаційних систем забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності / Я. О. Полякова // Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: міжнар. наук.-практ. конф., 3 жовтня 2017 р.: тези доп. – Х.: ХДУХТ, 2017. – С. 76-78.
Abstract: Формування інформаційної системи забезпечення управлінських рішень у міжнародній маркетинговій діяльності підприємства є складним багаторівневим процесом, який доцільно розглядати на двох рівнях. Визначення стратегічних складових інформаційної системи на основі методів BM&NP та EDP дозволяє сформувати місію, бачення та базові цінності. Формалізація бізнес-процесів тактичного рівня на основі системи збалансованих показників дозволяє визначити результуючі та допоміжні показники за кожним елементом маркетинг-мікс підприємства. Формирование информационной системы обеспечения управленческих решений в международной маркетинговой деятельности предприятия является сложным многоуровневым процессом, который целесообразно рассматривать на двух уровнях. Определение стратегических составляющих информационной системы на основе методов BM&NP и EDP позволяет сформировать миссию, видение и базовые ценности. Формализация бизнес-процессов тактического уровня на основе системы сбалансированных показателей позволяет определить результирующие и вспомогательные показатели по каждому элементу маркетинг-микс предприятия. The formation of information system to provide management decisions in enterprise international marketing activities is a complex multi-level process that can be reasonably considered at two levels. Determining the strategic components of an information system based on methods BM & NP and EDP allows to form a mission, vision and basic values. The business processes formalization at tactical level on the basis of balanced scorecard allows determining resulting and auxiliary indicators for each element of enterprise marketing mix.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20754
Appears in Collections:Статті (МЕМ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.