Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20837
Title: Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня
Other Titles: Менеджмент и маркетинг туризма: рабочая программа для студентов специальности 242 "Туризм" первого (бакалаврского) уровня
Management and marketing of tourism: syllabus of the educational discipline for students of speciality 242 "Tourism the first (bachelor) level
Authors: Алдошина М. В.
Aldoshyna M. V.
Keywords: управління
організаційна структура
персонал
маркетинг
туристичний продукт
просування
управление
организационная структура
туристический продукт
продвижение
management
organizational structure
human resources
marketing
tourism product
promotion
Issue Date: 2018
Citation: Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / М. В. Алдошина. – Х.: Вид-во ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. - 11 с.
Abstract: Знання та вміння з навчальної дисципліни «Менеджмент та маркетинг туризму» необхідні спеціалісту для створення конкурентоспроможних підприємств у сфері туристичної діяльності, ефективного ведення маркетингової діяльності та формування сучасної системи управління всіма підрозділами. Знания и умения по дисциплине «Менеджмент и маркетинг туризма» необходимы специалисту для создания конкурентоспособных предприятий в сфере туристической деятельности, эффективного ведения маркетинговой деятельности и формирования современной системы управления всеми подразделениями. Knowledge and skills of the discipline "Management and marketing in tourism" are necessary for а specialist to create competitive enterprises in the field of tourism activity, effective marketing activities and the formation of a modern system of management of all units.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20837
Appears in Collections:Методичні матеріали (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018-РПНД-Менеджмент та маркетинг туризму.pdf397,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.