Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21086
Назва: Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Інші назви: Управление имиджем предприятия: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Management of enterprise image: work program for students of all specialties of the second (master's) level
Автори: Пасько М. І.
Пасько М. И.
Pasko M. I.
Теми: імідж підприємства
структура іміджу організації
внутрішній імідж
зовнішній імідж
ділова репутація
корпоративний імідж
паблік рилейшнз
управління взаємодією із засобами масової інформації
технології формування іміджу підприємства
фірмовий стиль
корпоративна культура
корпоративне іміджування і бренд-менеджмент
имидж предприятия
структура имиджа организации
внутренний имидж
внешний имидж
деловая репутация
корпоративный имидж
паблик рилейшнз
управление взаимодействием со средствами массовой информации
технологии формирования имиджа предприятия
фирменный стиль
корпоративная культура
корпоративное имиджирование и бренд-менеджмент
image of the company
structure of the organization's image
internal image
external image
business reputation
corporate image
public relations
interaction management with mass media
technology of enterprise image formation
corporate style
corporate culture
corporate image and brand management
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Управління іміджем підприємства: робоча програма для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. М. І. Пасько. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 9 с.
Короткий огляд (реферат): Наведено структурно-логічну схему вивчення дисципліни та компетентності і ключові результати навчання за дисципліною. Подано тематичний план навчальної дисципліни та її зміст за модулями й темами, порядок та критерії оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для студентів всіх спеціальностей другого (магістерського) рівня всіх форм навчання. Наведена структурно-логическая схема изучения дисциплины и компетентности и ключевые результаты обучения по дисциплине. Представлен тематический план учебной дисциплины и ее содержание по модулям и темам, порядок и критерии оценивания результатов обучения. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня всех форм обучения. The structural-logical scheme of study of discipline and competence and the key results of studying in the discipline is given. The thematic plan of the discipline and its content on the modules and themes, the order and the criteria for evaluating the results of training are given. Recommended for students of all specialties of the second (master's) level of all forms of study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21086
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36. РПНД_Маг-майнор_Управління іміджем підприємства.pdf427,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.