Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21321
Назва: Вибір марочної політики сучасного підприємства
Інші назви: Выбор марочной политики современного предприятия
The choice of brand policy of the enterprise
Автори: Пасько М. І.
Пасько М. И.
Pasko M. I.
Теми: багатомарочна політика
комплекс взаємодій
очікувана вигода
торгова марка
функції
многомарочная политика
комплекс взаимодействий
ожидаемая выгода
торговая марка
функции
multi-brand policy
set of interactions
expected profit
trademark
functions
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Пасько М. І. Вибір марочної політики сучасного підприємства [Електронне видання] / М. І. Пасько // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. – Х. : Вид. ФОП Панов А. М., 2019. – С. 109-111.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті теоретично-прикладні аспекти використання марочної політики підприємствами через економічний розвиток та міжнародне співробітництво щодо взаємного визнання товарних знаків. Рекомендується обґрунтовувати вибір марочної політики для кожного конкретного підприємства згідно відокремлених передумов. Вибір потребує урахування переваг і недоліків розглянутих шістнадцяти різновидів марочної політики, результати аналізу стану справ, визначеної мети та пріоритетність завдань. Рассмотрены теоретически-прикладные аспекты использования марочной политики предприятиями через экономическое развитие и международное сотрудничество относительно взаимного признания товарных знаков. Рекомендуется обосновывать выбор марочной политики каждого конкретного предприятия в соответствии выделенных предпосылок. Выбор требует учета преимуществ и недостатков рассмотренных шестнадцати разновидностей марочной политики, результатов анализа состояния дел, определенной цели и приоритетности задач. Theoretical and applied aspects of the use of brand policy by enterprises through economic development and international cooperation regarding the mutual recognition of trademarks are considered. It is recommended to justify the choice of brand policy of each particular enterprise in accordance with the selected prerequisites. The choice requires taking into account the advantages and disadvantages of the sixteen varieties of brand policy, the results of the analysis of the state of affairs, a specific goal and the priority of tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21321
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пасько М.І._Вибір марочної політики підприємства.pdf366,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.