Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21374
Title: Економічні аспекти створення електронних мультимедійних видань
Other Titles: Экономические аспекты создания электронных мультимедийных изданий
Economic aspects of the creation of electronic multimedia publications
Authors: Афанасьєва Л. М.
Афанасьева Л. М.
Afanasieva L. M.
Keywords: електронні мультимедійні видання (ЕМВ)
регресійний аналіз
curve fitting toolbox
электронные мультимедийные издания (ЭМИ)
регрессионный анализ
electronic multimedia publications (EMI)
regression analysis
Issue Date: 2019
Citation: Афанасьєва Л. М. Економічні аспекти створення електронних мультимедійних видань / Л. М. Афанасьєва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали між нар. наук.-практ. конф., 18-19 бер. 2019 р. – Х. - Торунь., 2019. – С. 374–377.
Abstract: На підставі статистичних даних, що стосуються створення електронних мультимедійних видань побудовані мультиплікативні регресійні моделі, а також нелінійні моделі за допомогою вбудованих функцій curve fitting toolbox середовища matlab. На основании статистических данных, касающихся создания электронных мультимедийных изданий построены мультипликативные регрессионные модели, а также нелинейные модели с помощью встроенных функций curve fitting toolbox среды matlab. On the basis of statistical data relating to the creation of electronic multimedia publications, multiplicative regression models, as well as nonlinear models using the built-in functions of the curve fitting toolbox of Matlab, were built.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21374
Appears in Collections:Статті (ВМЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18 конф 2019 Афанасьєва.pdf402,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.