Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21492
Назва: Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі
Інші назви: Искусственный интеллект в маркетинговой деятельности предприятий торговли
Artificial Intelligence in the Marketing Activities of Trade Enterprise
Автори: Проскурніна Н. В.
Доброскок Ю. Б.
Проскурнина Н. В.
Proskurnina N. V.
Dobroskok Y. B.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Штучний інтелект в маркетинговій діяльності підприємств торгівлі / Ю. Б.Доброскок , Н. В. Проскурніна // Економічний розвиток і спадщина Семена Кузнеця : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 30-31 трав. 2019 р. : тези допов. – Х., 2019. - С. 254-255.
Короткий огляд (реферат): Вплив штучного інтелекту на систему управління маркетинговими та рекламними кампаніями підприємства. Штучний інтелект – це метод використання даних клієнта з метою створення найбільш чіткої картини цільової аудиторії. Досліджено інструменти штучного інтелекту, які використовуються для глибокого розуміння споживачів. Влияние искусственного интеллекта на систему управления маркетинговыми и рекламными кампаниями предприятия. Искусственный интеллект - это метод использования данных клиента с целью создания наиболее четкой картины целевой аудитории. Исследованы инструменты искусственного интеллекта, которые используются для глубокого понимания потребителей. Influence of artificial intelligence on the management system of marketing and advertising campaigns of the enterprise. Artificial intelligence is a method of using customer data in order to create the most accurate picture of the target audience. The tools of artificial intelligence that are used for a deep understanding of consumers are explored.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21492
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CED-2019.pdf519,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.