Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21500
Title: Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіці
Other Titles: Трансформация маркетинга в условиях структурных изменений в экономике
Transformation of marketing in conditions of structural changes in the economy
Authors: Проскурніна Н. В.
Проскурнина Н. В.
Proskurnina N. V.
Keywords: маркетинг
інновації
збут
торгівля
инновации
сбыт
торговля
marketing
innovation
sales
trade
Issue Date: 2018
Citation: Проскурніна Н. В. Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіці / Н. В. Проскурніна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку національного господарства в умовах глобальної нестабільності : матеріали міжнар. форуму, 28-29 лист. 2018 р. – Кременчук, 2018. – С. 237-239.
Abstract: Доведено, що в нових умовах виживає те підприємство, яке може найточніше виділяти та задовольняти різноманітність смаків споживачів. Моделі підприємництва також змінюються під впливом технологій, що вимагає трансформації маркетингу. У зв’язку з нестабільним зовнішнім середовищем необхідно постійно та адекватно реагувати на зміни потреб споживачів на ринку товарів та послуг. Як засвідчує практика міжнародного бізнесу, підґрунтям для успішного управління маркетинговою діяльністю підприємства є створення такої організаційної структури, яка не лише відповідатиме внутрішнім можливостям та потребам підприємства, а й забезпечуватиме ефективне управління та контроль за його міжнародною діяльністю. Доказано, что в новых условиях выживает то предприятие, которое может наиболее точно выделять и удовлетворять разнообразие вкусов потребителей. Модели предпринимательства также изменяются под влиянием технологий, требует трансформации маркетинга. В связи с нестабильным внешней средой необходимо постоянно и адекватно реагировать на изменения потребностей потребителей на рынке товаров и услуг. Как показывает практика международного бизнеса, основой для успешного управления маркетинговой деятельностью предприятия является создание такой организационной структуры, которая не только будет соответствовать внутренним возможностям и потребностям предприятия, но и обеспечивать эффективное управление и контроль за его международной деятельностью. It is proved that under the new conditions those enterprises survive which can most accurately allocate and satisfy a variety of consumer tastes. Business models are also changing under the influence of technologies that require marketing transformation. Due to the unstable external environment, it is necessary to constantly and adequately react to changes in the needs of consumers in the market of goods and services. As the practice of international business testifies, the foundation for successful management of the marketing activities of an enterprise is the creation of an organizational structure that not only corresponds to the internal capabilities and needs of the enterprise, but also will ensure the effective management and control of its international activities.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21500
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
+Збірник Кременчуг.pdf966,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.