Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21500
Назва: Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіці
Інші назви: Трансформация маркетинга в условиях структурных изменений в экономике
Transformation of marketing in conditions of structural changes in the economy
Автори: Проскурніна Н. В.
Проскурнина Н. В.
Proskurnina N. V.
Теми: маркетинг
інновації
збут
торгівля
инновации
сбыт
торговля
marketing
innovation
sales
trade
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Проскурніна Н. В. Трансформація маркетингу в умовах структурних змін в економіці / Н. В. Проскурніна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку національного господарства в умовах глобальної нестабільності : матеріали міжнар. форуму, 28-29 лист. 2018 р. – Кременчук, 2018. – С. 237-239.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що в нових умовах виживає те підприємство, яке може найточніше виділяти та задовольняти різноманітність смаків споживачів. Моделі підприємництва також змінюються під впливом технологій, що вимагає трансформації маркетингу. У зв’язку з нестабільним зовнішнім середовищем необхідно постійно та адекватно реагувати на зміни потреб споживачів на ринку товарів та послуг. Як засвідчує практика міжнародного бізнесу, підґрунтям для успішного управління маркетинговою діяльністю підприємства є створення такої організаційної структури, яка не лише відповідатиме внутрішнім можливостям та потребам підприємства, а й забезпечуватиме ефективне управління та контроль за його міжнародною діяльністю. Доказано, что в новых условиях выживает то предприятие, которое может наиболее точно выделять и удовлетворять разнообразие вкусов потребителей. Модели предпринимательства также изменяются под влиянием технологий, требует трансформации маркетинга. В связи с нестабильным внешней средой необходимо постоянно и адекватно реагировать на изменения потребностей потребителей на рынке товаров и услуг. Как показывает практика международного бизнеса, основой для успешного управления маркетинговой деятельностью предприятия является создание такой организационной структуры, которая не только будет соответствовать внутренним возможностям и потребностям предприятия, но и обеспечивать эффективное управление и контроль за его международной деятельностью. It is proved that under the new conditions those enterprises survive which can most accurately allocate and satisfy a variety of consumer tastes. Business models are also changing under the influence of technologies that require marketing transformation. Due to the unstable external environment, it is necessary to constantly and adequately react to changes in the needs of consumers in the market of goods and services. As the practice of international business testifies, the foundation for successful management of the marketing activities of an enterprise is the creation of an organizational structure that not only corresponds to the internal capabilities and needs of the enterprise, but also will ensure the effective management and control of its international activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21500
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
+Збірник Кременчуг.pdf966,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.