Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21554
Назва: Конкурентна стратегія розвитку України в умовах глобалізації. Ч. ІІ. Конкурентна стратегія інтеграції України у міжнародний економічний простір
Інші назви: Конкурентная стратегия развития Украины в условиях глобализации. Ч. II. Конкурентная стратегия интеграции Украины в международное экономическое пространство
Competitive strategy for development of Ukraine in globalization conditions. ІІ. Competitive strategy of integration of Ukraine into the international economic space
Автори: Липов В. В.
Lypov V. V.
Теми: конкуренція за вартістю продукту
ринкові конкурентні стратегії
стратегії використання ефекту від масштабу виробництва
стратегії виробничої синергії
стратегії просування довгострокових комплексних програм
стратегія блакитного океану
стратегія просування комплексних продуктів
стратегія просування товарних ліній
цінові стратегії
конкуренция по цене продукта
рыночные конкурентные стратегии
стратегии использования эффекта от масштаба производства
стратегии производственной синергии
стратегии продвижения долгосрочных комплексных программ
стратегия голубого океана
стратегия продвижения комплексных продуктов
стратегия продвижения товарных линий
competition at the cost of the product
market competmarket competitive strategiesitive strategies
strategies for using the effect of scale production
production synergy strategies
strategies for promoting long-term integrated programs
blue ocean strategy
comprehensive promotion strategy products
strategy of product lines promotion
price strategies
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Липов В. В. Конкурентна стратегія розвитку України в умовах глобалізації. Ч. ІІ. Конкурентна стратегія інтеграції України у міжнародний економічний простір / В. В. Липов // Економіка України. – 2018. – № 4. – С. 3–17.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто конкурентну стратегію входження України в глобальну економіку, серед складових якої названо використання ефекту від масштабу та синергії, формування нових ринків, просування інноваційних продуктів, товарних ліній, комплексних продуктів, довгострокових комплексних програм, задіяння макроекономічних факторів впливу на конкурентоспроможність продукції національних виробників за ціновими та вартісними характеристиками. Рассмотрены конкурентную стратегию вхождения Украины в глобальную экономику, среди составляющих которой назван использования эффекта от масштаба и синергии, формирования новых рынков, продвижение инновационных продуктов, товарных линий, комплексных продуктов, долгосрочных комплексных программ, задействование макроэкономических факторов влияния на конкурентоспособность продукции национальных производителей по ценовым и стоимостными характеристиками. Considered the competitive strategy of Ukraine's entry into the global economy, the components of which are the use of the effect of scale and synergy, the formation of new markets, the promotion of innovative products, product lines, integrated products, long-term integrated programs, the use of macroeconomic factors affecting the competitiveness of national producers' products at price and cost characteristics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21554
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкур. страт. Укр. Ч. ІІ_Липов.pdf724,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.